Anna palautetta palveluistamme

Tornion kaupungille voi antaa palautetta uudessa palautepalvelussa sekä alla olevalla palautelomakkeella. Uusi palautepalvelu on pilottivaiheessa ja sen kautta voi ensi vaiheessa antaa palautetta asumiseen, liikenteeseen, ympäristöön ja kiinteistönhoitoon sekä ateria- ja puhtauspalveluihin liittyvissä asioissa. Pilottivaiheessa olevasta palvelusta voi antaa palautetta myös suoraan ohjelmistokehittäjille.

Uusi sähköinen palautepalvelu laajenee pilottivaiheen jälkeen koskemaan kaikkia kaupungin palveluja. Siirtymävaiheessa uuden palautepalvelun rinnalla on käytössä alla oleva palautelomake, jolla voi antaa vapaamuotoisesti palautetta esimerkiksi hyvinvointi-, kulttuuri- ja liikuntapalveluista sekä verkkosivuista.

Anna palautetta

Käsittelemme palautteesi mahdollisimman pian. Voit lähettää viestisi nimettömänä, mutta jos haluat henkilökohtaisen vastauksen, laita rasti kohtaan: ”Haluan, että minuun otetaan yhteyttä” ja jätä meille myös yhteystietosi. Tämän lomakkeen kautta ei voi hoitaa esimerkiksi kaupungin laskuihin liittyviä asioita tai perua varattuja vastaanottoaikoja. Lomakkeella ei tule lähettää arkaluontoisia tai muuten suojattavia tietoja, kuten henkilötunnuksia. Jotta voimme kohdentaa palautteen oikealle taholle, kerro palautteesi aihe mahdollisimman tarkasti ja valitse myös siihen sopivin aihealue alla olevasta listasta. Kiitos!
  • Viestisi välitetään edelleen valitsemasi aihealueen perusteella. Jos et löydä sopivaa vaihtoehtoa, valitse viimeisenä listassa oleva vaihtoehto "Muut asiat". HUOM! Lähetä asumiseen, katuihin ja liikenteeseen, ympäristöön ja kiinteistönhoitoon sekä ateria- ja puhtauspalveluihin liittyvä palaute uuden palautejärjestelmän kautta.

 

Sivun alkuun