Kiirevastaanotto (entinen päivystys)

Kiirevastaanotto on tarkoitettu ainoastaan välitöntä tai kiireellistä hoitoa tarvitseville asiakkaille. Lääkäri vastaanottaa potilaat kiireellisyysjärjestyksessä.

Kiireellisiä potilaita ovat esimerkiksi:

  • äkillistä hoitoa vaativat potilaat, esim. rintakipu- tai hengenahdistuspotilaat
  • vaikeat tapaturmat
  • halvausoire
  • kova päänsärky
  • kova vatsakipu
  • laaja palovamma
  • yleistilan lasku.

Takaisinsoittoautomaatti

Takaisinsoittoautomaattiin jätetään viesti, josta ilmenee soittajan henkilöllisyys sekä asia, jota puhelu koskee. Myös viestittömät puhelut tallentuvat soittolistalle. Automaattiin tulevat puhelut puretaan saapumisjärjestyksessä. Ajanvaraushoitaja vastaa soittopyyntöön mahdollisimman pian.

 

Mehiläinen Länsi-Pohja tuottaa terveyspalveluita Torniossa 18.6. lähtien – palvelut asiakkaille jatkuvat normaalisti

Mehiläinen Länsi-Pohja Oy ottaa vastuulleen osan Tornion terveyspalveluiden tuotannosta 18.6.2018 alkaen. Palvelutuottajan vaihtuminen ei aiheuta muutoksia asiakkaiden palveluun tai henkilökunnan työsuhteisiin. Kaikki varatut ajat hoidetaan normaalisti ja palveluntuotannon aloitus ei vaadi asiakkailta toimenpiteitä. Ajanvaraus ja neuvonta palvelevat normaalisti.

Mehiläinen Länsi-Pohja Oy:n vastuulle siirtyy kiire- ja ajanvarausvastaanotot sekä lääkäripalvelut neuvola- ja ikääntyneiden palveluihin, kuntoutuspalvelut, suun terveydenhuolto, perusterveydenhuollon laboratoriopalvelut sekä työterveyshuolto kuntien työntekijöille sekä näiden kuntien työterveyshuollon järjestämisvastuun mukainen työterveyshuolto.

Lisätietoja Mehiläinen Länsi-Pohja Oy:n toiminnasta osoitteesta www.mehilainenlansipohja.fi

Sivun alkuun