Tornion palvelukeskus Kompassi  Kompassi palvelee, opastaa ja neuvoo Torniossa



Tornion kaupungin asiakaspalvelukeskus on kaupungintalon ensimmäisessä kerroksessa (Suensaarenkatu 4).

Asiakaspalvelukeskus tarjoaa useita palveluja sekä kuntalaisille että muille kaupungin asiakkaille. 

Palvelukeskus opastaa ja neuvoo asiakkaita kaupungin palvelujen ja sähköisten palvelujen käytössä. Saat asiantuntevaa palvelua mm. seuraavissa asioissa:

  • palveluohjaus ja neuvonta
  • vastaanottopalvelut (mm. posti, lähetykset, hankinnat...)
  • hakemusten ja lomakkeiden välittäminen ja vastaanottaminen
  • kassa- ja myyntipalvelut (mm. kaupungin, Tornion Vesi Oy:n ja Työvoimalasäätiön laskujen maksu, kirjat, opaskartat ja muut myyntituotteet)
  • asiakkaan itsepalvelut (mm. kuntalaisen atk-piste, avoin wlan, esitteet)
  • Tornion asiakaspalvelukeskus Kompassin Facebook

Asiakaspalvelupisteestä löydät nähtävillä olevat kaavat, yleisen ilmoitustaulun, taidenäyttelytilan sekä tietoa Tornion ajankohtaisista asioista. Kaupungin virallinen ilmoitustaulu on 1.6.2017 alkaen kaupungin kotisivu www.tornio.fi.

 

Ajankohtaista

 

Asiakaspalvelupiste Kompassissa asiakkaita auttaa toimistosihteeri Satu Hooli.

 

Yhteystiedot

Palvelukeskus Kompassi
Tornion kaupunki
Suensaarenkatu 4
95400 Tornio

Käyntiosoite: Tornion kaupungintalo, 1 krs.
Suensaarenkatu 4, ks. kartta

Puhelin: 040 126 7900

Sähköposti: kompassi(at)tornio.fi

Aukioloajat: ma-pe klo 9-11 ja klo 12-15.30





Hyviä lahjaideoita ja tuliaistuotteita löydät Kompassista.
Hanki myös parkkikiekko.


 

Kansalaisneuvonta

Kansalaisneuvonta on valtakunnallinen neuvontapalvelu.

 

Kansalaisneuvonta – keskitettyä neuvontaa julkisten palvelujen käyttäjille

Kansalaisneuvonta on julkisten palvelujen käyttäjille suunnattu neuvontapalvelu, joka tukee muiden viranomaisten omia neuvontapalveluita. Kansalaisneuvonnan tehtävä on:

 

 

 

  • auttaa kansalaista löytämään oikea viranomainen tai viranomaisen sähköinen palvelu asiansa hoitamiseen
  • tarjota tukea sähköisen asioinnin tukipalveluihin
  • vastata yleisluontoisiin julkisia palveluita koskeviin kysymyksiin

Palvelukanavat, aukioloajat ja palvelukielet

Kansalaisneuvonnan palvelukanavia ovat:
  • verkkosivusto (www.kansalaisneuvonta.fi , Medborgarradgivning.fi, Publicserviceinfo.fi) sähköisine yhteydenottolomakkeineen
  • puhelin (0295 000)
  • sähköposti (palveluneuvoja@kansalaisneuvonta.fi)
  • tekstiviestikanava suomalaisissa matkapuhelinliittymissä erityisryhmille, kuten puhe- ja kuulo- vammaisille – numero 13145, kysymysviestin alkuun Kn
Puhelinneuvonta palvelee maanantaista perjantaihin klo 8–21 ja lauantaisin klo 9–15 numerossa 0295 000. Palvelu on suljettu sunnuntaisin ja arkipyhinä. Asiakkaita palvellaan suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Puhelu tai tekstiviesti maksaa vain operaattorin paikallisverkko-, matkapuhelin- tai tekstiviestimaksun. Itse palvelu on maksuton.

 

"Rajan kimallus"



Rajan kimallus

"Rajan kimallus", 1971, suunnittelu Börje Rajalin, valmistus Kalevala Koru
Tornion 350v. juhlavuonna 1971 lahjoittajana Tornion Kalevalaiset Naiset ry.
Sijaitsee kaupungintalon alakerrassa.
Kuva: Yrjö Nurkkala

 

YHDYSHENKILÖ

Kari Amonsen tietohallintopäällikkö
puh: 040 548 6126
s-posti: etunimi.sukunimi@tornio.fi

Suensaarenkatu 4
95400 Tornio


Edellinen

Jaa tämä Facebookissa Jaa Twitterissä Jaa tämä Twitterissä