Lappi-brändi 2.0 -hankkeen osatoteuttaja Lapin yliopisto kutsuu paikallisia yrityksiä osallistumaan Lapin brändiin liittyvään kyselyyn. Tuloksia hyödynnetään Lappi-brändi 2.0 -hankkeen brändityössä ja käyttäjäkokemuksen kartoituksessa.
Lapin nykyisenä brändinä on toiminut Above Ordinary. Tällä hetkellä Lappi-brändi 2.0 -hankkeessa toimiva Lapin yliopisto kerää tietoon pohjautuvaa dataa siitä, minkälaisena käyttäjät ovat kokeneet olemassa olevan brändin. Käytössä olevan brändin käsikirja ja Lapin materiaalipankki löytyvät digitaalisena versiona täältä
Toivomme, että vastaat kyselyyn ja osallistut samalla marraskuussa 2025 järjestettävään Teams-webinaariin, jossa kyselyn tuloksia käytetään yhteisen keskustelun aiheena. Keskustelun myötä pääset vaikuttamaan päivitettävän Lappi-brändin muodostumiseen. Webinaarin vetäjänä toimii Lapin yliopisto, ajankohtaehdotukset löytyvät kyselystä.
Kysely on avoinna 8.10. asti.
Siirry kyselyyn
Kysely LAPLAND Above Ordinary -brändin käyttäjäkokemuksesta
Kuva: Lapin materiaalipankki, Harri Tarvainen.