Työmarkkinatorin asiointipalveluihin tehdään päivitys, minkä vuoksi henkilöasiakkaan sekä yritysten ja työnantajien asiointipalvelut ovat poissa käytöstä. Käyttökatko alkaa perjantaina 23.5. kello 12 ja päättyy maanantaina 26.5. kello 8.
Käyttökatkon aikana henkilöasiakkaan sähköiset palvelut kuten Asiointi ja työnantajien Oma asiointi ovat pois käytöstä. Myöskään Työmarkkinatorille kirjautuminen ei ole mahdollista, minkä takia esimerkiksi työnhakuprofiilin luominen tai päivittäminen tai työpaikkailmoituksen julkaisu ei ole mahdollista. Käyttökatko huomioidaan asiakkaiden työnhaun käynnistämisessä niin, että se tehdään tarvittaessa taannehtivasti maanantaina 26.5. työllisyysalueen henkilöstön toimesta.
Käyttöönotto käynnistyy perjantaina 23.5. kello 12. Järjestelmät ovat siis perjantaina normaalisti käytössä kello 12 asti. Työvoimapalveluiden tietojärjestelmät ovat taas käytössä maanantaina 26.5.2025 kello 8 alkaen.
Henkilöasiakkaiden puhelin- ja chatpalvelut eli Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta ja Työttömyysturvaneuvonta ovat suljettuna perjantaina 23.5. kello 12 alkaen tietojärjestelmämuutoksen vuoksi.
Yritys- ja työantaja-asiakkaan neuvontapalvelut, eli Yritys-Suomi-neuvonta, Yrittäjän talousapu -neuvonta sekä Work In Finland -kansainvälisen rekrytoinnin työantajaneuvonta ovat auki normaalisti perjantaina 23.5.
Työvoimapalveluiden asiakaspalveluissa on myös poikkeusaikataulu perjantaina 23.5. Meri-Lapin työllisyyspalveluiden puhelinpalvelu palvelee kello 9–12.
Pahoittelemme käyttökatkosta aiheutuvaa haittaa.
Jos tarvitset lisätietoja, ota meihin yhteyttä:
Meri-Lapin työllisyyspalvelut
Palvelunumero 016 670 6161 palvelee arkipäivisin klo 9–15
Sähköposti: meri-lappi.kirjaamo@tornio.fi
Työmarkkinatori, Meri-Lapin työllisyysalue